Detta har hänt

Hejsan!
Ja,jag vet jag har inte skrivit på ett tag. Ja,och mycket har hänt te.x. melodifestivalsvinnaren är nu Erik Saade! Grattis till Erik Saade!  Tycker du att han skulle vinna? Om inte vem tycker du då skulle vinna?


Det har ju hänt en till sak ! En rolig sak för mig. Jag har fyllt år! Det är ju inte idag men jag klappar mig ändå på axeln och säger högt Happy Birthday to me! (i efterskott).

Ledsna hälsningar såklart inte GLADA HÄLSNINGAR MISS SNAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeah!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis igen!! Miss flax

2011-03-19 @ 18:12:50
Postat av: Katten anonym

Hej! Grattis i efterskott! :)

Nu är jag jättepetig men Eric Saade stavas med C.. Nu blev jag en bezzervizzer, jag vet.

2011-03-23 @ 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0